dinsdag 24 augustus 2010

niet vlotjes

Op de één of andere manier loopt het allemaal niet zo vlotjes hier. De laatste zondagnacht voordat ik 's maandags weer moest gaan werken werd mijn oudste ziek. Om half vijf stapte ik uiteindelijk mijn bed weer in en om half 7 ging de wekker!! Je snapt dat het geen goed begin van de eerste werkdag was. Eigenlijk is dit de hele week zo door gegaan. Na die eerste werkweek was ik voor me gevoel al aan vakantie toe. Gelukkig heeft hij uiteindelijk medicijnen gekregen en is 's nachts de rust teruggekeerd in ons huisje. Creatief kwam er niet veel uit mijn handen en deze week ben ik eigenlijk aan het bijkomen. Wel heb ik een sjaaltje gemaakt en alvast een patroon uitgetekend voor een tas, hopelijk heb ik dit weekend de tijd om aan een tas te beginnen. O ja nog een leuke verrassing mijn vriendin bracht drie postzakken voor me mee. De postzakken zitten op dit moment in de wasmachine en hiervoor moet ik nog even bedenken welke tas ik wil maken.
postzakken
sjaaltje van 't-shirt

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een 'pech'! Fijn dat het nu weer wat beter gaat! Wat is je sjaal leuk! En wat een mooie postzakken! Ben benieuwd naar het resultaat! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluk zeg, echt mooi zo'n oude postzakken. Ben benieuwd wat je ervan gaat fabriceren.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, die middelste postzak. Een tijdje terug lag het hier in huis ook vol met die oude postzakken. Inmiddels zijn zijn (bijna) allemaal in gebruik als tas, kussenhoes en mobieltasjes.

    BeantwoordenVerwijderen