donderdag 7 oktober 2010

thee, luier en maandverband"zakjes"

Heel veel ideeën maar te weinig tijd, mijn oudste zoon is nog steed niet helemaal de oude, wat duurt dat lang die kinkhoest. De jongste en mijn man zijn ook aan het hoesten en proesten geweest en ik dacht het gaat aan mijn neus voorbij. Helaas te vroeg geroepen ik voel me al twee weken niet helemaal super. Niet ziek genoeg om niet te gaan werken maar om nou te zeggen dat ik bruis van energie. Hopelijk gaat het gauw weer over want ik heb nog veel dingen op mijn to-do lijstje staan, nu alleen nog de energie om eraan te beginnen. Dus niet veel spannende dingen maar wel een aantal cadeautjes.

luierzakjes

maandverband en tamponszakjes



Nu morgen nog een dagje werken en dan is het lekker weekend ik kijk er naar uit!!

1 opmerking:

  1. Hoe kom je er op? Maandverbandzakjes!!! Ik vind ze gweldig.
    Balen dat je je niet helemal top voelt maar ja dat is ook niet zo raar met iedereen om je heen die lekker aan het hoesten is! Hopelijk gaat het snel beter en ben je weer lekker vit!

    BeantwoordenVerwijderen