woensdag 28 december 2011

sint-swap, cadeautjes

Vorige week heb ik mijn sint-swap ontvangen, een heel leuk pakketje met een heel mooi portemonneetje, wauw die is echt mooi gemaakt zeg.
Ben benieuwd wanneer ik mijn uiltjes-swap binnen krijg, het is elke keer weer leuk om een envelop binnen te krijgen met mooie dingetjes.


Ook kreeg ik een heel lief pakketje van Nancy, leuke spulletjes van vilt gemaakt met de bigshot en allemaal zo leuk verpakt. 
Ik heb Nancy ook wat gestuurd (sorry Nancy heb even je foto geleend).

Van de week ben ik heerlijk vrij, helaas niet veel tijd om te knutselen aangezien we meerdere afspraken hebben staan en de jongens natuurlijk ook vrij zijn. De kerstdagen waren heel gezellig, leuke cadeautjes (spulletjes voor mijn big-shot en van mijn jongens bolletjes katoen om te haken (zijn ze zelf gaan kopen 14 en 12 jaar en dan naar een handwerkwinkeltje!!) Mam, ik hoop dat het goed is hoor, er lag zo veel!! We hebben heerlijk gekookt voor mijn ouders en mijn zus en haar gezin voordat we het wisten was het half 12 en zaten we nog aan tafel. Tweede kerstdag doen we 's ochtends lekker rustig aan , de jongens aan de slag met hun nieuwe playstation en spel en wij lekker uitslapen en luieren.'s Middags gaan we altijd naar mijn vriendin omdat haar tweeling dan jarig is en 's avonds eigenlijk niet veel bijzonders qua eten omdat we heel de middag al aan het snoepen zijn. Nu nog lekker genieten van een aantal vrije dagen en dan komt oud en nieuw er weer aan.
Ik wens jullie allemaal een gezond, gezellig en creatief 2012 toe.




1 opmerking:

  1. Wat leuk dat de jongens zelf naar de winkel gegaan zijn!! Je Sint-swap is ook erg mooi zeg!! Geniet nog lekker van je vrije dagen! Hopelijk tot volgend jaar een keertje!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen