woensdag 25 juli 2012

van alles en nog wat

Tijd geleden dat ik wat heb laten zien, de jongens hebben al een tijdje vakantie, ik moet nog deze week en volgende week en dan heerlijk drie weken vrij. We gaan lekker naar Turkey genieten van de zon en heerlijk luieren en eten.

De afgelopen tijd wat kleinere dingetjes gemaakt, ik merk dat ik aan vakantie toe ben en 's avonds niet veel puf meer heb.
Ik heb nog wel een haakworkshop gegeven en dat was weer gezellig, de dames hebben leuke tassen gemaakt en gingen allemaal weer tevreden naar huis.





Voor Nancy via het swap-bot heb ik ook nog wat zitten maken, helaas heb ik alleen een foto toen ik er mee bezig was het eindresultaat ben ik vergeten op de foto te zetten. (misschien heeft Nancy nog een foto??)

Van een andere swap had ik een leuk pakketje gehad om een laarsje mee te maken eindelijk aan toe gekomen.

Ook zijn we er eindelijk aan toe gekomen om planken op mijn hobbykamertje te hangen zodat ik wat spulletjes kwijt kan (stonden steeds op de grond, niet heel handig) Ben er erg blij mee, met de twee lijsten op de bovenste plank ben ik nog bezig moeten memoborden worden.


 Ook wat kaartjes gemaakt, altijd handig om er een paar op voorraad te hebben en bij een cadeautje of een bos bloemen te doen. Dit kaartje was voor mijn vriendin die een heel leuk schilderij voor me heeft gemaakt. Vond het wel leuk bij een grote bos witte bloemen.

Dit is het schilderij wat ze voor mij gemaakt heeft, vind het helemaal geweldig, zal binnenkort een betere foto plaatsen.



Voor dezelfde vriendin ben ik onderzetters aan het haken. Zij heeft een eigen bedrijfje De kikkerkoningin en geeft workshops en kinderfeestje. Ze is supercreatief vooral met tekenen en verven. Omdat ze na tijdens een workshop ook high tea organiseert vond ik het wel een leuk idee om wat gekleurde onderzettters te haken. Momenteel ben ik nog bezig met grannies voor haar. Is zo'n lekker werkje om buiten in het zonnetje te doen.





1 opmerking:

  1. Nou, toch veel gedaan hoor ;-) Ik zal binnenkort een foto van het prachtige schilderijtje (en de geweldige kaart) maken! Hij hangt al hoor! Ik ben er super blij mee. Wat een schattig laarsje ook zeg. En je onderzetters, erg leuk! Je planken, althans ook wat er op staat ;-) super!!! Geniet straks lekker van je vakantie!! Heerlijk naar Turkije!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen