maandag 29 december 2014

Bijna .......

Jeetje dat is lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb!!
Het is nu 29 december nog even en 2014 is weer bijna voorbij. Op creatief vlak verschillende dingen gemaakt maar niet zo veel als ik eigenlijk wilde. Te veel ideeën en te weinig tijd. De weken vliegen voorbij. Hieronder een aantal dingen die ik de laatste maanden toch nog gemaakt heb.
ketting gemaakt van leer en kralen

omslagdoek gemaakt

omslagdoek in opdracht gehaakt





je kan nooit genoeg onderzetter hebben, toch??

laatste project, heerlijk warm!!
 
Via een facebookgroep heb ik ook dit jaar weer meegedaan met de kerstfreubel. Onderstaand beertje heb ik ontvangen. Ik ben er ontzettend blij mee!! Mijn gehaakte beestjes worden niet zo mooi, ik ben er geen ster in.

 
Onderstaande cadeautjes heb ik verstuurd
gelukkig was de ontvangster er blij mee (vind ik toch altijd weer spannend)

 
 
Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en een gezond, gezellig en creatief 2015 toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten