maandag 20 december 2010

let it snow let it snow ...

Zondagochtend kijk ik uit het keukenraam en wat zie ik ..... heel veel sneeuw. Nu ben ik vrijdagmiddag twee uur bezig geweest om van mijn werk thuis te komen (normaal gesproken doe ik er 15 minuten over) dus ik dacht dat ik al heel wat sneeuw gezien had, maar dit...?
Dus na het sneeuwruimen, strijken en andere vervelende huishoudelijke klusjes maar lekker gaan freubelen. Ingrediënten ijzerdraad, kraaltjes en een haaknaald. Uiteindelijk weet ik nog niet wat het gaat worden of een hanger aan mijn spang of een broche, wat vinden jullie??



ergens onder de sneeuw is mijn van het voorjaar aangelegde voortuin


aan de spang

als broche


Ik heb ook nog een hoesje gemaakt voor een mobieltje, 1 voor mijn moeder en 1 als reserve voor alvast een cadeautje (die is nog niet af). Het idee is van anni-tas, neem maar eens een kijkje op haar blog. 
mobielhoesjes volgens model van Anni-tas

1 opmerking:

  1. Wat een hoeveelheid sneeuw he!!! Wij zijn inmiddels op de hoge veluwe beland en het is echt sprookjesachtig mooi hier!
    Ik zou zeggen aan de spang. Ik vind het een prachtig sieraad wat je hebt gemaakt.
    Geniet van de sneeuw.
    Lieve groet Michaja

    BeantwoordenVerwijderen