donderdag 28 april 2011

verrassing

Tja wat moet ik er van zeggen, ben je jarig, vergeet en je man en je kinderen je te feliciteren !! Maar op mijn werk was dat niet het geval, helaas te druk om gezellig met elkaar koffie te drinken maar zeker niet vergeten. (nu moet ik zeggen dat we afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd hebben, dit ter verdediging van het mannenvolk hier!!). Wat helemaal een verrassing was toen ik thuis kwam was het pakketje wat op de mat lag, dank je wel lieve Nancy dat was een leuke verrassing.
bos bloemen, iris bon en bonbons van collega's

leuke spulletjes van Nancy

Afgelopen week was er stoffenmarkt in Gouda, helaas had ik maar een half uurtje (tijdens mijn lunchpauze) dus niet genoeg tijd om overal eens lekker rond te kijken. Ik heb een stofje van Eline's huis gekocht en zeil met een patroontje om een zwemtas te maken. Volgende week ben ik lekker een paar dagen vrij dus dan ga ik er mee aan de slag.







6 opmerkingen:

  1. Mannen ;-) Hier net zo hoor!! Heel erg graag gedaan!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is mooi zeg je verjaardag vergeten!
    Wat een leuke spulletjes heb je gehad van Nancy en ben benieuwd naar je zwemtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, even een reactie op een oude blog van jou... Ik hoop dat je fit nog leest. Ik ben namelijk 2 wk geleden op stoffenspektakel geweest en heb met zwemtaspatroon in mn handen gestaan maar niet gekocht.... En nu heb ik SPIJT!!! Heb jij dat patroontje toevallig nog??? Groetjes Freubelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig van de week in Gouda op de stoffenmarkt geweest, het patroon hadden ze nog en ook een patroon voor een messengerbag die ik graag wilde. Helaas kan je dat patroon alleen kopen als je ook het zeil daar koopt, nu had ik net bij een andere kraam zeil gekocht dus ik heb het helaas (heb er nu spijt van) niet gekocht. Het patroon van de zwemtas moet ik nog ergens hebben moet wel even op zoek gaan. Stuur me anders je adres even op, dan kan ik het naar je toesturen.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid, dat zou geweldig zijn! Mijn emailadres bedoel je toch? Dat is freubelyn@gmail.com
    Of bedoel je postadres? Wat is jouw email dan kan ik mn postadres toesturen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen