vrijdag 6 mei 2011

aangestoken, gekregen en zelfgemaakt

Ik heb mijn buufie aangestoken met het haakvirus, ze zag mij bezig met het zpagetti kussen en vond het zo leuk dat ze er ook aan begonnnen is, ze gaat als een speer. Een kussen en zelfs een tas zijn al klaar, bloemetjes, hartjes en onderzetters zijn al gehaakt. 17 mei gaan we samen naar een hooked zpagetti workshop bij Echt Studio om een tas te maken. Eergisteren kreeg ik een cadeautje 6 onderzettertjes en ook gelijk het patroontje erbij, hartstikke lief. Ben zelf ook gelijk aan de slag gegaan, die van mij moet alleen nog afgewerkt worden.


gehaakt telefoonhoesje
Voor de rest heb ik eindelijk mijn knutselzolder eens opgeruimd, was hoognodig!!
Wat een troep maak ik er toch altijd van als ik bezig ben, de zwemtas (proef) is klaar op het koord na want dat moet ik nog kopen. Hij is leuk geworden en volgende week ga ik het van het zeil maken wat ik er voor gekocht heb, dit zeil had ik nog liggen en ik wilde eerst uitproberen voordat ik het mooie zeil ga knippen.

Morgen komt gelukkig de oudste weer thuis, hij is de hele week in Turnov geweest met de voetbalvereniging. Toch stil hoor eentje minder in huis. Volgens mij hebben ze het reuze naar hun zin (lees elke dag het verslag wat op de site staat) alleen het weer valt een beetje tegen (lees koud) er is zelfs sneeuw gevallen!!

2 opmerkingen:

  1. Nou, die buurvrouw van jou is snel zeg ;-) Leuk!!! Jouw onderzetter ook! En leuk dat jullie een workshop gaan doen!! Veel plezier vast! Wel foto's van de tas 'straks' hè?!:) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen