donderdag 10 november 2011

alvast voor de kerst

Zoals velen onder ons kijk ik zeker 3 x per week bij Printerest, daar zag ik een voorbeeld van een kerstboom gemaakt van houten latjes. Vond het zo'n leuk idee, dus ben ik ook aan de slag gegaan met hout, zagen, verf, spijkers en schroefjes.
Daarna wat spulletjes gehaakt, met klei in de weer en wat gemaakt met de naaimachine!! Zie hier het eindresultaat.


Van de week  ook nog een col gebreid, laat de kou maar komen. De nieuwe wol ligt al klaar voor de volgende.


Ook nog wat sneeuwvlokjes gemaakt uit het boek van Eline voor in de kerstboom.

Voor de rest ben ik bezig met de sinterklasswap, leuke dingetjes aan het maken, ben bijna klaar moet alleen nog een cadeautje kopen.


1 opmerking:

  1. Wat is je 'boom' leuk!!!! Echt ontzettend leuk gedaan zeg! Je cowl ook mooi! en je kerststerren ook erg leuk! Ik heb ze ook gemaakt met dikkere wol, dan blijven ze ook beter in vorm. Gezellig hoor zo alles bij elkaar. Raar hè, ik moet ook nog aan de slag met een Sintsuprise (weet nog niet eens wie ik heb ;-) en ben al zo druk met kerst. Het is ook zo leuk! en vooral als je al die leuke ideetjes op pinterest ziet!
    fijn weekend vast!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen