dinsdag 1 november 2011

vakantieswap ontvangen en nog iets liefs

In de week van de herfstvakantie heb ik mijn envelop van de vakantie-swap ontvangen. Het was de eerste keer dat ik met een swap van het swap-bot mee deed en ik was best zenuwachtig en nieuwsgierig. Gelukkig is mijn eerste swap goed ontvangen en was er heel blij met de spulletjes. Dit is wat ik gestuurd heb, wij zijn op vakantie geweest en Zuid-Frankrijk en daar heb ik lavendel geplukt en de geurzakjes van gemaakt en lekkere thee meegenomen en een theedipje. Voor de theezakjes heb ik een theepotje gemaakt waar ze de theezakjes in kan bewaren.



Helaas ging het met mijn swap niet zo goed, maar dat is uiteindelijk met hulp van de Susan goedgekomen. Dit is wat ik ontvangen heb:

Vorige week ontving ik van Susan (omdat het niet allemaal soepel verliep met mijn eerste swap) ook nog een verassing, zo lief !!! spulletjes uit Nepal
Susan hartstikke lief, bedankt voor de mooie spulletjes!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie swap had je gemaakt! En wat zonde dat het mis ging bij jou zeg! Maar Susan heeft het gelukkig (kan ook niet anders ;-) helemaal goegemaakt, zie ik! Leuk!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen