maandag 21 mei 2012

spulletjes sfeerwinkeltje

Volgende week opent een vriendin van mij haar sfeerwinkeltje, ze gaat daar spulletjes voor je interieur verkopen. Denk hierbij aan kaarsenstandaards, kussens, kleine kastjes, lampenkappen rieten mandjes en nog veel meer andere dingen. Ze gaat nieuwe en tweehands spulletjes verkopen, een hobby van haar is alle rommel en brocante markten aflopen. Ze heeft nu zoveel leuke spulletjes dat ze het winkeltje gaat openen. Voor haar winkeltje heb ik de vlaggentjes gehaakt vorige week alvast gegeven zodat ze de vlaggetjes bij de opening op kan hangen.
Ze was er helemaal blij mee, kijk daar doe je het voor!!

Nu heeft zij al veel mijn frutsels gezien en ik mag een aantal dingetjes in haar sfeerwinkeltje neer leggen. Het volgende heb ik gemaakt.








De lavendelzakjes van de vorige post komen er ook te liggen met lavendel uit eigen tuin, hmmm wat ruikt lavendel toch altijd lekker.
We gaan eerst eens kijken of het gaat lopen aangezien ze gewoon een fulltime baan heeft en dus in de avonduren en weekenden open gaat. Ben heel benieuwd of het wat gaat worden en of de mensen de zelfgemaakte spulletjes leuk gaan vinden. We vragen er niet de hoofdprijs voor, moet wel leuk blijven.

Vorige week tussen mijn werk door snel even lang de stoffenmarkt in Gouda gelopen, heb wat leuk zeil gekocht, dus dat staat nog op de planning om daar wat voor mezelf van te maken.

Nu dat was het weer, geniet allemaal van het lekkere weer.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Jij kunt makkelijk het hele winkeltje vullen!! Echt joh, wat ontzettend leuk om zo je spulletjes te kunnen verkopen. Ik ga voor jullie duimen dat het een succes wordt!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Wat ben jij een heerlijk creatief mens!! Die pillowframes staan ook op mijn lijstje, die zijn zo leuk!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen