dinsdag 1 mei 2012

van alles en nog wat

Afgelopen zaterdag was ik jarig, helaas hebben we het dit jaar niet buiten kunnen vieren. Mijn zoon is afgelopen donderdag 15 geworden en dit is het eerste jaar dat we het binnen hebben moeten vieren. Ondanks dat was het een gezellige dag met veel visite en leuke cadeautjes. Het eerste cadeautje wat ik kreeg was van Nancy, zo lief ik kreeg een leuk pakketje via de post.




Van mijn kinderen kreeg ik ook leuke cadeautjes, van mijn oudste een stempelkussen en van mijn jongste een doos bonbons en een blikken hart die je kunt vullen met lavendel omdat ik dat zo lekker vind ruiken. Ze zijn het zelf gaan kopen, zo lief dat ze er over nagedacht hebben wat ik leuk vind. Van mijn mannetje mijn lievelingsluchtje en een cadeaubon van mijn knutselwinkeltje zodat ik zelf iets kan uitzoeken.

Voor de rest bloemen en geld en van mijn vriendinnetje een pakketje knutselspulletjes ...


Mijn eerste knip gemaakt en dat is aardig gelukt, ga er zeker nog een paar maken. Ik heb de tutorial gebruikt van petits pirates.



Mijn gehaakte vlaggetjes zijn klaar, ik heb ze natgemaakt en opgespeld zodat ze wat platter worden. Als ze klaar zijn haak ik ze als een slinger aan elkaar. Mijn bloemenslinger hangt in mijn hobbykamertje aan de rand van mijn kast.


 Morgen gaan we op kraamvisite en ik vond het een mooie gelegenheid om eens met flockfolie te werken. Letters uitgeknipt en de bloemetjes met de big shot gedaan.
rompertje met flockfolie, heb het daarna wel even in de wasmachine gewassen om te kijken of het erop blijf zitten


Het rompertje net uit de wasmachine gehaald en hoera het zit er nog op!

Via insiders doe ik (nou ja onze kat) mee om Purina kattenvoer te testen en onze Bink vind het heerlijk. (afgelopen campagne heb ik een Nescafé Dolce Gusto  apparaat mogen testen) Nu moet ik toegeven dat hij echt van alles eet en als het te lang duurt zoals hieronder doet hij aan zelfbediening.




1 opmerking:

  1. Jammer dat het geen mooi weer was! Leuke kadootjes heb je gekregen!!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen