dinsdag 22 januari 2013

spulletjes

 
 
Dat is een tijd geleden, de dagen zijn voorbij gevlogen en helaas had ik niet zoveel vrije dagen, ik was alleen de kerstdagen vrij. Ik had wel wat presentjes gemaakt.
 
 
cadeautje voor mijn vriendin

flesje wijn voor bij een etentje

sneeuwpopje voor mezelf

hertenkopje voor in ons eigen huisje

hertenkopje gemaakt voor de dochter van mijn vriendin

kerstslinger gemaakt voor atelier van mijn vriendin

kerstsok eigen gebruik

 

 
 
Ondertussen ben ik aan de haak geweest voor de mutsmarthon, zijn er niet zo heel veel (ben pas begonnen) maar alle beetjes helpen.
 
Mijn kleed is ook af (eindelijk), ben er heel blij mee (poes vind het ook heel leuk en gaat er steeds op liggen, baasje is daar wat minder blij mee, ben benieuwd wie het gaat winnen)

 

2 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt ontzettend veel leuke dingen gemaakt! En je tas!! die is ook super!!! Ik ben wel van plan nog veel meer leerdingetjes te maken. Het is zo leuk om te doen! Kom je trouwens naar de DS-dag? Leuk hoor!! ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke presentjes heb je gemaakt! Die hertenkopjes zijn zoooo schattig!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen