maandag 31 maart 2014

hectische tijden

Al weer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, ondertussen heel veel gebeurd. Waren hectische tijden. Het bedrijf waar ik voor werkte is helaas failliet gegaan, na drukke onzekere tijden is het vandaag de eerste dag dat ik niet naar mijn werk moet, zo´n raar gevoel. Afgelopen donderdag een bijeenkomst gehad met het personeel en iemand van het UWV. Alle formulieren zijn ingevuld en afscheid genomen van alle collega´s. Was een verdrietige bijeenkomst zo met zijn allen. Gelukkig krijgen we via het UWV ons loon van maart en een gedeelte van april wel uitbetaald. Daarna kom je in de molen bij het UWV en heb je de plicht om weer te gaan solliciteren. Raar hoor, meestal neem je zelf de beslissing om ergens anders te gaan werken of je ontslag te nemen. Nu wordt er voor je beslist. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Op creatief gebied verschillende dingen gemaakt, hieronder een aantal foto´s.
Nu maar even lekker gaan genieten van het voorjaarszonnetje ....


oud stoeltje opgeknapt



tuinstoeltjes opgeknapt

1 opmerking:

  1. Vervelend dat je nu zonder werk zit. Ik hoop dat je snel weer iets vindt.
    Je hebt leuke dingen gemaakt! Ook het stoeltje heeft een mooie metamorfose ondergaan, leuk hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen