dinsdag 13 mei 2014

jurkjes, tas en voorjaarswap

Helaas werkt het weer nog niet echt mee, maar mijn jurkjes zijn al klaar. Toen het een paar weken geleden van dat lekkere weer was kreeg ik zin om weer eens achter de naaimachine te kruipen. Ik wilde graag een jurkje met een watervalhals, zie hier het resultaat.




 
Ook heb ik weer een PTT-tas gemaakt, blijft leuk om te doen, dit keer met een magnetische sluiting
 
 


Voor de voorjaars/paas-swap heb ik de volgende spulletjes gemaakt


Zaterdag verjaardag gehad van het dochtertje van mijn vriendin, cadeautje gekocht maar ik vind het ook altijd leuk om iets te maken voor haar. Dit keer een key-koord, eerst gehaakt en daarna met allemaal kraaltjes en lovertjes bewerkt, ze was er blij mee.



 

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi zag dat je volger op me blog was geworden dus kom ook eens een kijkje nemen op jou blog en ben gelijk volger geworden ... tjeeemie wat maakt jij een leuke dingen zeg die tas superrr leuk gemaakt ook en die key-koord wie wil er niet zo mooie krijgen ... wens je voor nu een fijne week tot de volgende keer ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat knap, die jurkjes!!! En afgelopen weekend was het mooi weer ;) En je kadootjes, hartstikke leuk joh!!! En de tas blijft ook hartstikke leuk! Fijne week, liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen