Het zijn kraaltjes voor een memory bracelet. Ben er nog niet mee begonnen maar dat komt nog wel.
Vorige week op de markt bij zo'n kraampje die van alles en nog wat verkopen nog wat leuke dingetjes gekocht allemaal voor 1 euro per stuk!! dat is nog eens leuk kopen. (de das-klei niet)
| weet nog niet wat ik hiermee ga doen, maar kon ze niet laten liggen |
O ja, ik heb me ook opgegeven voor de hartenruil bij Katrien, ik heb de naam al doorgekregen voor wie ik een hartje moet maken. Ik heb al een idee in mijn hoofd maar moet nog even spulletjes halen. Van het weekend ga ik ermee aan de slag.