Posts tonen met het label gekregen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label gekregen. Alle posts tonen

donderdag 6 januari 2011

mijn vader ging op vakantie en nam mee...

Mijn vader is van 1 december tot en met 28 december in Zuid-Afrika op bezoek geweest bij zijn zus. Ze hadden elkaar al een aantal jaar niet gezien dus het was een leuk weerzien. Ik vond het heel stoer van hem om alleen die reis te ondernemen, helaas door de sneeuwval is het niet allemaal soepel verlopen (op de heenreis verplicht 24 uur in Londen doorbrengen, zo ook in Zuid-Afrika 10 uur wachten), maar hij heeft genoten. Natuurlijk heeft hij voor iedereen wat meegenomen en voor mij heeft hij een mooie agenda en natuurlijk wat meegenomen om te knutselen, vind het zo lief dat hij hieraan denkt.



Het zijn kraaltjes voor een memory bracelet. Ben er nog niet mee begonnen maar dat komt nog wel.
Vorige week op de markt bij zo'n kraampje die van alles en nog wat verkopen nog wat leuke dingetjes gekocht allemaal voor 1 euro per stuk!! dat is nog eens leuk kopen. (de das-klei niet)




weet nog niet wat ik hiermee ga doen, maar kon ze niet laten liggen
Met de klei ben ik gisterenavond aan de slag gegaan, hier liggen ze te drogen, nu nog bedenken wat ik ermee ga doen.


O ja, ik heb me ook opgegeven voor de hartenruil bij Katrien, ik heb de naam al doorgekregen voor wie ik een hartje moet maken. Ik heb al een idee in mijn hoofd maar moet nog even spulletjes halen. Van het weekend ga ik ermee aan de slag.