maandag 17 januari 2011

hartjes-swap, hartje ontvangen

Van het weekend heb ik mijn hartje ontvangen van de hartjes-swap. Helaas zijn de foto's niet zo heel goed gelukt omdat ik ze 's avonds heb gemaakt. Ik kreeg mijn hartje van Viviane, ik heb gelijk eens rondgekeken op haar blog. Nu als ik haar haakprojecten zie moet ik nog heel veel leren, ik ben al blij als ik met hulp van Nancy een bloemetje kan haken. Mijn hartje heb ik van het weekend op de post gedaan, hopelijk komt het morgen aan. Ik heb iets heel anders gemaakt niet van stof maar met papier en kralen ben benieuwd wat de ontvanger er van vind.
Ook kreeg ik mijn bestelling binnen, ik heb wat kantjes en bandjes besteld. Nu nog wat tijd vinden om er iets van te maken. Toen ik nieuwe textielverf ging kopen zag ik in de opruimingsbak deze stempels en stickertjes, nu die kon ik natuurlijk niet laten liggen komt altijd van pas.



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je bij me langskwam. Ik begrijp ook niet waar mijn foto gebleven is. Ik mis er zelfs een paar...

    Wat een geweldig leuke SWAP met die hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke hartjes! Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik doe inderdaad even rustig aan, veel slapen, paracetamol en dan ben ik er met een paar dagen weer wel. liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal zeg!
    ook die stempels, kan me voorstellen dat je die niet kon laten liggen..
    't is dat ik van mijzelf een jaar lag niks mag kopen aan hobbyspul maar anders was ik meteen op zoek gegaan naar deze.. Ben gek op vogels met huisjes/kooitjes ed..

    veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief hartje heb jij gehad!
    Fijne avond
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie nu pas ook die leuke stempels!! Het vilten is erg leuk om te doen, helaas vind ik te veel dingen leuk haha! Dus doe ik altijd alles maar een 'beetje' ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je bezoekje aan m'n blog! Eindelijk eens een bezoekje terug! Leuke spulletjes heb je binnen gekregen! Daar gaan je handen toch meteen van jeuken! Vooral al dat vintage spul...yummie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je mee doet met mijn give-away! En dank je voor het linkje. Ik zie dat het gelukt is!
    Fijne zondag avond nog
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen